mandag den 12. maj 2008

Morsdag :0)

Jeg er rigtig blevet gavet på morsdag.. Anton havde sammen med Mormor købt denne smukke lyserøde Hortensia til mig..
Og denne utroligt smukke buket har jeg fået af min svigerinde, som syntes jeg havde fortjent den på morsdag.. Men hun kan jo sagtens da hun er i en blomsterbutik..
Ja, dette er min nye tatovering, som jeg gav mig selv i morsdags gave..
Jeg har fået lavet den på håndleddet/underarmen..
Der står Anton på kinesisk.. :0)
Så har denne pinse også budt på et dejligt gensyn med en gammel skolekammerat fra efterskolen.. Hvor er det fedt at møde nogen så lang tid efter.. Jeg så ham sidst i 92..
Håber alle har haft en god pinse...

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Sikke et par flotte buketter du fik - de er vildt flotte.
Av den tatovering gjorde det ikke ondt?? men flot ser det ud.

Kirsten sagde ...

Tillykke med tatoveringen, den er rigtig fin. Uha, jeg tør ikke få sådan én, - gjorde det ikke ondt?

Flotte blomster du har fået på Mors dag. Jeg fik ingen blomster :-S
Til gengæld fik jeg gavekort til 2 gange massage, - uh, det glæder jeg mig til at tage i brug.

Cowgirl sagde ...

Sejt gået med de tatoveringer...