lørdag den 13. oktober 2007

Jeg er blevet tagget

Anne Bente har tagget mig.. Og så tager jeg da lige udfordringen op.. :0)

Reglerne er som følger:Link til den, som har tagget dig. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart! Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget og læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret

7 Sandheder... Hmmm...


1. Jeg mødte min dejlige mand gennem min ekskærste..

2. Jeg er Familie menneske med stor F..

3. Jeg har PCO (polycystisk ovarie)

4. Jeg er helt vild med Bruce Willis :0), han må gerne banke på min dør :0)

5. Jeg er nok lidt afhæning af min pc..

6. Jeg er total bidt af scrapbooking..

7. Jeg hader husligt arbejde og have arbejde, men gør det alligevel..


Jeg tagger...
1. Camilla (min søster)
2.Henriette Aka Mizz_Kitty
3.Else Slipsager
4.Marie Aka Marolle
5.AnneT
6.Anne (svendborgvej)
7.Helle (cowgirl)

Håber de vil være med..

1 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

Det vil jeg og jeg er også lige hjemvendt fra ferie - så der er så mange ting man lige skal have fulgt op på og tjekket blogs m.m.
Så nu er der lagt et par sandheder om mig også...